woensdag 23 juni 2010

Kleine bestelling Makeup Mix Shop, ELF Complexion Perfection en kwasten Studio lijn

Ik heb een kleine bestelling gedaan bij The Makeup Mix Shop. Hier heb ik al vaker wat besteld en ik ben echt zeer tevreden over de service!
Wat ik heb besteld: Poederkwast (links), poederkwast voor het gelaat (rechtse kwast), ELF Complexion Perfection en een EcoTools scrubhandschoen.
Ik vind de kwasten heel erg fijn! Eerder had ik al een paar '1-euro-kwasten' van ELF, maar de kwasten van de Studio Lijn zijn echt zoveel fijner en zachter. Het brengt poeder mooi egaal en verspreid aan. De 'poederkwast voor het gelaat' gebruik ik voor de Complexion Perfection en de 'poederkwast' voor mijn gewone poeder.
Al een hele tijd wou ik de Complexion Perfection uitproberen en nu was het dan eindelijk zover. Ik moet zeggen dat ik er meer van had verwacht dan dat het uiteindelijk doet. Het maakt je gezicht wel wat egaler, maar het doet niet opvallend veel. Gelukkig dat ik een erg lichte huid heb, want ik denk dat dit product voor de wat donkere huid te licht zal zijn. Ik gebruik het ná mijn foundation en vóór mijn normale poeder.

1 opmerking: