vrijdag 23 juli 2010

Mijn eerste Asos bestelling!

Ik heb vandaag voor het eerst besteld bij Asos. Na hier al veel over gehoord en gelezen te hebben kon ik het niet laten om toch ook eens een kijkje te nemen én te bestellen. Vooral omdat er nu veel Sale is en er ook nog eens een 10% kortingscode is: ASOSTREATS. Daarbij komt nog dat de verzendkosten heel laag zijn, ongeveer 2,50 euro! Het enige nadeel voor sommige is dat je met Paypal moet betalen, maar dit kun je zo aanvragen! Gelukkig heb ik daar al een account.
Veel dingen waren toch nog wel aardig prijzig (helaas, want ik zag genoeg mooie dingen waar ik hebberig van werd), maar uiteindelijk heb ik deze 3 tops besteld. Dit voor 27,47 pond in totaal, wat 32,13 euro is. Ik hoop trouwens dat de maten kloppen, dus ik ben benieuwd!Ze zijn trouwens snel, want ik kreeg een paar uur na het plaatsen van mijn bestelling al bericht dat het verstuurd is.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf helemaal geen fan van de kwaliteit van ASOS, heb een aantal ASOS items gehad maar het viel altijd tegen helaas. Zou er sowieso op letten dat je geen viscose/polyester koopt! Vind het wel leuke items zo op de foto trouwens vooral de linkse!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En trouwens, ik ben 'Posh'! Kijk nog wel eens op het Ellegirl forum en zag je topic gister staan! ;)

    PS. Ik ben best lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, nou ik ben benieuwd dan. Bedankt voor je tip in ieder geval. Over die middelste top las ik al veel positieve reacties, maar hoe die andere twee in het echt zijn?
    Wel erg grappig dat je mijn topic hebt gelezen, ook toevallig zeg haha! En ik geloof ook best dat je lief bent hoor. :P Maar dacht er opeens aan, eerder was je altijd zo aanwezig op het forum en had je al een hele tijd niet meer gezien, vandaar. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke bestelling! Vooral de middelste top is leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen