maandag 29 maart 2010

TIP! Bikini (top) voor meiden met grote(re) cupmaat

Ik was op de site van Hunkemöller aan het rondneuzen, omdat ik eigenlijk nog een goede bikini moest hebben. Of eigenlijk een goede bikinitop, want zwarte bikini broekjes heb ik genoeg en ik kwam deze mooie bikini tegen! Hij gaat zelfs vanaf cup D75 tot G85 en dat voor de prijs van € 24,99! Ideaal dus voor meiden die een wat grotere cupmaat hebben en niet teveel geld uit willen/kunnen geven aan een bikini(top).
Zelf heb ik (ook) een lastige cupmaat en bikini's shoppen is voor mij verschrikkelijk. Dan zit de cup weer niet mooi, dan is de omvang weer te groot of dan kunnen de schouderbandjes niet strak genoeg. Vorig jaar had ik een bikini die eerst perfect leek te zijn, maar toch was ik er al snel niet tevreden over. Hij zat gewoon net iets te klein.
Deze bikinitop was precies wat ik zocht! Het model lijkt een beetje op een bh, perfect voor mij, want ik heb echt wel wat ondersteuning nodig. Ook vind ik de plooitjes een mooie afwerking en dat maakt het net wat minder saai.
Ik besloot vandaag maar eens lang de winkel te gaan, om hem te passen. Ik moest wel een grotere cupmaat dan normaal hebben, waar ik nogal van schrok (want ik heb al een behoorlijke cupmaat), maar hij zat echt perfect! Het broekje vond ik wat minder mooi staan, die kost trouwens € 14,99 terwijl hij op de site voor € 12,99 te bestellen is. Ik heb zelf nog genoeg zwarte bikini broekjes, dus daar kan ik er dan gewoon één van onder dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten