vrijdag 2 april 2010

Bestelling Yves Rocher, Parfum Vanille en Kokos

Ik heb vandaag weer een bestelling van Yves Rocher binnen gekregen. Ik wou al een tijdje de parfum met vanille- en kokosgeur uitproberen en vandaag was het zover. Beiden kosten maar €8,50 per stuk voor 100ml! Je kan ook eerst een klein flesje proberen. Die kosten €4,- voor 20ml (een stuk duurder in verhouding als je kijkt naar de prijs voor de 100ml).
Ze ruiken beiden echt heerlijk, al vind ik de kokosgeur toch wel de lekkerste van de twee! Deze geuren lijken me vooral lekker om te gebruiken rond te zomer, maar dat houdt me niet tegen om ze nu al te gebruiken.

< Les Plaisirs Nature Eau de toilette vanille
Deze frisse eau de toilette met de lieflijke geur van Bourbonvanille hult uw lichaam in een subtiele, zoete geursluier die direct doet denken aan het verleidelijke, zwoele parfum van een vanillestokje. De eau de toilette vanille biedt u alle natuurlijke, weldadige eigenschappen van Bourbonvanille uit biologische teelt.


Les Plaisirs Nature Eau de toilette kokos >
Deze zomerse eau de toilette met een onweerstaanbaar exotisch parfum hult uw lichaam in een subtiele, zoete geursluier die direct doet denken aan de volle, romige smaak van zachte, zoete kokos. Een zinnenprikkelende eau de toilette die u het water in de mond doet lopen. De eau de toilette kokos biedt u alle natuurlijke, weldadige eigenschappen van kokos uit Maleisiƫ.

1 opmerking: