donderdag 10 juni 2010

Bestelling parfums Yves Rocher

Ik opende gister mijn mailbox en zag daar een erg aantrekkelijk e-mailtje van Yves Rocher. Namelijk een actie waarmee je de eerste drie producten naar keuze met 50% krijgt en de vijf producten daarna met 40% (uitgezonderd de artikelen met een lage vaste prijs). Omdat ik wel een paar nieuwe geurtjes kan gebruiken, besloot ik 3 parfums te bestellen. Na wat reviews gelezen te hebben, heb ik besloten de onderste drie geuren te bestellen.
De enige parfum waar ik al ervaring mee heb is So Elixir en dat is echt een heerlijke vrouwelijke en verleidelijke geur! Ik ben erg benieuwd hoe de andere 2 geuren me gaan bevallen. Deze drie parfums heb ik met die actie in totaal voor €60,- (inclusief verzendkosten) besteld. Best een koopje toch? En stiekem heb ik een klein excuus voor deze aankoop, ik ben namelijk volgende maand jarig, dus dit is alvast een kadootje voor mezelf hihi. ;)

- Flowerparty eau de toilette (50ml, €35,-)
Een sprankelende frisse geur met een zinderende middennoot van bloemen en fruit waarmee u zeker de aandacht zult trekken.
Een parfum waar u geen genoeg van kunt krijgen en die nooit meer wordt vergeten. Simpelweg onweerstaanbaar.


- Fruitig zomerparfum (75ml, €32,-)
AQUARELLES VÉGÉTALES
Een ultieme zomergeur geïnspireerd door de natuur met een explosie van fruitige geurnoten.

- So Elixir eau de parfum (50ml, €53,-)
So Elixir, so glamourous.
Voor vrouwen die graag in het middelpunt staan en buitengewone vrouwelijkheid uitstralen...
Een sensueel parfum dat een onvergetelijke indruk achterlaat.
Het So Elixir parfum brengt u al het goede van de natuur met zuivere sambac-jasmijn, zuivere tonkaboon, essence van bergamot, damascusroos, patchoeli en wierook.
Laat een sensuele en onweerstaanbare geur op de huid achter.

Ervaring met geuren van Yves Rocher? Laat me dan weten om welke geur(en) het gaat en wat je er van vindt. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten