zondag 25 juli 2010

Aloë Vera Drink

Al een paar dagen heb ik Aloë Vera drink in mijn koelkast staan. Ik kwam dit al vaak tegen in winkels als Action, Xenos, maar ook in supermarkten, alleen leek het me zó vies! Totdat een vriendin van me vertelde dat ze het wel eens drinkt en dat het best lekker is. Dit heeft me doen overtuigen om het ook eens te proberen. Ik kocht een flesje van 500ml voor 1 euro bij de Jumbo, liet het thuis een tijdje in de koelkast staan (want het schijnt koud het lekkerste te zijn) en heb het uitgeprobeerd. Eerste reactie: apart... maar toch wel lekker! Een paar dagen later bracht ik een bezoekje aan de Action en toen kwam ik deze flessen véél goedkoper tegen! Een 500ml flesje voor 0,69 euro en een 1,5 liter fles voor 1,69 euro. Ik heb toen gelijk 2 grote flessen meegenomen en daarmee kan ik het kleine flesje telkens vullen (handig om bijvoorbeeld mee te nemen voor onderweg). De tekst op het flesje geeft aan dat het alleen maar goed voor je is: 'Tropical Aloe Vera drink is een gezonde en lekkere dorstlesser. Rijk aan vitaminen en mineralen, verbrandt vet en is goed voor de spijsvertering. Aloe Vera Drink bevat uitsluitend natuurlijke ingrediënten en er is geen gewone suiker toegevoegd.'.
Hebben jullie dit als eens gehad en wat vond je ervan? Of zou je het eens willen proberen?

35 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt lekkerrr! Action is lekker goedkoop, maar Xenos heeft meer smaken.. trouwens Chinese supermarkten/toko's verkopen het ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik drink al een paar jaar die van Xenos, ik vind het echt suuuper lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O dat is lekker! Vooral de citroen variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het nog nooit gehad, lijkt mij ook apart:P maar misschien toch maar een keertje uitproberen dan..

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waar smaakt dat dan naar? die stukjes erin leken me echt vies namelijk :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het leek mij ook echt 10x niks, toen ik toch maar op aanraden van een vriendin van mij het ben gaan proeven. Ik vind het echt zo lekker smaken, juist met die stukjes erin. Moeilijk uit te leggen waar het precies naar smaakt, je moet het gewoon eens proberen! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toko's verkopen het ook maar de smaken bij Xenos en Action (Tropical en Aloi) zijn het lekkerste. Heb een keer OKF gekocht en die was echt goor, veel te zoet en onnatuurlijke kleuren.
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ugggg ik kreeg het bij een chinese vriendin ik vond het om te kotsen!!!! al die vieze plant stukjes erin brrr....
    maar ze zei dat je het moest leren drinken en het is welsupergezond ja... maarja dan eet ik liever een appel;p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kan alle smaken ook bij dirk, bas en digros halen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. smaakt beetje naar thee maar met een lekkerder nasmaak tenminste die naturel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker wel qua smaak. Stuurs doen me aan snot denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoihoi is t nou echt waar dat je er ook van afval

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind dit een van de beste drinken ooit !!
    echt een aanrader voor iedereen die het vies lijkt te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik heb net een glaasje leeg. LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is heerlijk zelfs mijn kinderen drinken het graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gisteren voor het eerst op tijdens sporten, beetje wennen met die "kikkerdril" erin maar het smaakte wel na een intensieve training.. Aanrader!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is écht super lekker en gezond. Misschien moeten sommige er even aan wennen, maar het is écht een hele gezonde juice!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je moet het inderdaad koel drinken, Ik vind het een heerlijke drank, vooral na het sporten. Die van de Action is goed en lekker ! Ze hebben de fles Aloe Vera nu ook bij ons in de Jumbo.
    Proberen dus maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, echte lekker, fris en toch zoet met vruchtvlees. Echt een aanrader, maar je vindt het lekker of niet denk ik. Ik behoor tot de groep JAAAA

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super lekker, ik ken alleen de naturel van Aloi (Action) want ergens anders kwam ik het nog niet tegen in België

    BeantwoordenVerwijderen
  21. waarom staat er op de flessen van de action geen keurmerk ????

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En kan deze dan bv ook onbeperkt gedronken worden zit daar bv ook de gel van die plant in verwerkt dan ? ik heb het dan over de fles van de action ALOI ALOE VERA JUICE ORIGINAL

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stijntje zei
    Ik vind het ook lekker en een gezonde drank maar vanwege dat het toch nog wel een beetje zoet is, doe ik er wat gereinigd water bij, en als mijn man een biertje drink dan doe ik er een flinke schuit bier bij en dan vind ik het nog veel lekkerder.
    Gereinigd water: neem een kobalt blauwe fles (Witte wijn Aldi zit in zo`n fles) vul het met kraanwater en laat het 5 min in de zon staan of 20 min in het gewone licht en het is gereinigd van zware metalen,gloor, medicijnresten, in het leidingwater zitten altijd nog minnimale resten daarvan in. Ik heb altijd een voorraadje en gebruik het ook voor het eten en koffie en kruidenthee. Veel succes er mee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. onzin.....................

      Verwijderen
    2. Hahah dit is de grootste onzin die ik ooit heb gelezen.
      Heb je je wel is laten na kijken door een psygiater of een psygoloog.

      Verwijderen
  24. Ik durfde het nooit te drinken, omdat het me zo slijmerig leek. Ik heb vandaag bij de Xenos een flesje mango smaak gekocht. Wat een heerlijk drankje zeg. Ik haal maandag meteen een aantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. vandaag voor het eerts gedronken.lekker fris.
    hoop dat het ook echt natuurlijk is.
    moet altijd uitkijken wat ik eet en drink,want...mag geen vet suiker en zout.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het ziet er inderdaad op het eerste gezicht niet lekker uit, maar het os echt lekker, en zeker wanneer koud gedronken

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er niet veel suiker in?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb vandaag de aloe vera green tea gekocht bij de action.
    Goed gekoeld is het beste.
    De pulp gaat in een theezeefje.
    De geur ruikt niet aangenaam,maar kwa smaak proef je dit niet.
    De smaak is prima!
    In aloe vera zit altijd honing/of en suiker in voor de smaak
    omdat aloe vera van nature bitter is.
    De werking voelde ik direkt nadat ik gegeten had.
    Geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb het ook geprobeert en vind het heel lekker ...
    Gekocht bij action. Maar zou het kunnen zijn dat het ook tegen vlooiebeten bij mensen is ?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. laatst gekocht bij "de tuinen" maastricht
    2 euro voor zo'n klein flesje.
    vandaar dat ik es effe ging googlen want superrrlekkerrr

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jammer dat ik ALOEA alleen maar in Action kan kopen. Waarom voeren ALDI en ELDI dit niet in ???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de Action in Brussel en omstreken gaan de allochtonen of nieuwe Belgen of hoe kan ik ze nog noemen zonder op tere voeten te trappen, er dezelfde dag mee lopen. Met gevolg dat er zelden Aloea in de Action staat.

      Verwijderen