vrijdag 30 juli 2010

Wonderbra, de perfecte bh voor een grotere cupmaat!

Ik kwam op internet een bericht tegen over strapless bh's voor grotere cupmaten. Toen bedacht ik me, dat ik eigenlijk ook nog wel een goede strapless bh kan gebruiken! Ik heb er namelijk één in de kast liggen die qua cup te klein is en qua omvang te groot (dus zit voor geen meter). Ik las over de 'Wonderbra', een strapless bh voor de grotere cupmaat. Hierover las ik hele goede reviews, dat deze bh echt mooi zit als je een grotere cupmaat hebt (wat niet snel zo is met strapless bh's en een grote cupmaat). Hierna ben ik op zoek gegaan naar webshops die deze bh verkopen en uiteindelijk kwam ik terecht op Bodyfashion Born. Deze webshop had namelijk ook nog eens 20% korting op deze bh! Normaal gesproken kost deze bh rond de 40 euro (best prijzig, maar ik dacht 'als de reviews kloppen heb ik het er wel voor over'! En sowieso ben je voor een grotere cupmaat vaak al meer dan 20 euro kwijt, dus in verhouding valt het echt mee). Zelf was ik ongeveer 32 euro inclusief verzendkosten kwijt, mooi meegenomen toch?

Ik twijfelde een beetje over de maat, ik las namelijk dat deze bh klein uitviel. Zelf heb ik cupmaat 70/75F en ik wou 75G bestellen. Voor de zekerheid heb ik bij 'commentaar' mijn maten meegestuurd en verteld wat voor maten mijn andere bh's hebben die perfect zitten. Ik kreeg na een paar dagen een reactie dat ze me toch maat 75F aanraadden en ik heb ze toen groen licht gegeven om toch maar die maat op te sturen (hun zijn immers de expert). Weer een paar dagen later kreeg ik hem dan eindelijk binnen! Een beetje nerveus (bang dat hij toch niet goed zou zitten) trok ik hem zo snel mogelijk aan en... hij zat echt perfect! Wow, hij zit misschien nog wel lekkerder dan mijn bh's met bandjes. Dus mocht je deze bh ook willen bestellen, bestel hem dan in je eigen cupmaat of heel iets groter (bijvoorbeeld qua omvang 75 inplaats van 70), maar zeker niet groter dan dat. Echt super blij ben ik ermee, nu heb ik eindelijk een mooie, goede bh voor onder strapless tops en jurkjes. Zelfs onder gewone tops en jurkjes zou je hem kunnen dragen.
Ik wou de bh eigenlijk in huidskleur bestellen, maar die hebben ze tot half augustus niet meer op voorraad. Omdat ik maandag op vakantie ga en graag die bh mee wou nemen, heb ik hem maar in het zwart besteld. Ik denk dat ik uiteindelijk ook nog de huidskleurige ga bestellen!


Hier nog informatie over de bh van internet af:
De Ultimate-strapless beha zonder beugel met licht voorgevormde cup van Wonderbra. Deze strapless beha blijft perfect zitten bij iedere beweging die je maakt en is onzichtbaar onder je kleren.Er zijn als het ware 4 vingers in de cup gegoten (zie ook het plaatje hiernaast).
de duim zit aan de onderkant ter ondersteuning en wijs-, middel & ringvinger ondersteunen de zijkant van de cup. Het is wel eventjes wennen dat de duim aan de onderkant zit, hierdoor zit de beha iets lager dan dat je gewoonlijk gewend bent bij een strapless beha.
Met siliconen strips zodat de beha nog beter blijft zitten.
Door de ronding aan de bovenkant ontstaat een mooi vrouwelijk decolleté.

Samenstelling: 59% polyester 33% nylon 8% elastan.

1 opmerking:

  1. Ik heb sinds kort ook een strapless BH maar dan gewoon van de H&M ;) maar fijn dat hij toch goed zit! Ik heb zelf een 75D en vond het nooit fijn strapless maar deze van de H&M zit super! Inderdaad onder gewone tops kan je 'm ook dragen, bij sommigen is dat zoveel mooier :)

    BeantwoordenVerwijderen