zaterdag 16 oktober 2010

Favoriete Lush producten top 5

Ik ben benieuwd naar jullie favoriete Lush producten top 5!
Dit is momenteel de top 5 van mijn favoriete Lush Producten:

 
1. Aqua Marina
Op één staat voor mij Aqua Marina. Dit is een milde gezichtsreiniger. Wanneer ik veel make-up op heb, ga ik eerst even met een make-updoekje over mijn gezicht heen en dan gebruik ik Aqua Marina. Hier zit geen scrub in en het is heel zacht voor je gezicht. Ik maak mijn gezicht vochtig, pak een stukje en wrijf dat over mijn hele gezicht heen. Dan spoel ik het eraf met warm water. ik vind het vooral voor 's ochtends erg fijn om te gebruiken.

 
2. Babyface & Ultra Bland
Op een gedeelde tweede plek staan Babyface & Ultra Bland. Deze doen voor mijn gevoel precies hetzelfde. Het zijn beide goede gezichtsreinigers, dus ook geschikt voor als je veel make-up op hebt. Ik maak mijn gezicht nat, wrijf met het blokje over mijn gezicht heen of smeer het op mijn gezicht en dan wrijf ik het goed in de huid met mijn handen. Daarna ga ik met een warm/heet washandje over mijn gezicht heen om het eraf te halen. Beide reinigers laten een vettig laagje achter wat ik zelf heel prettig vind. Maar daarom gebruik ik het wel vaak 's avonds.

 
3. American Cream
Op de derde plek American Cream. Dit is een conditioner voor je haar. In het begin vond ik de geur even wennen, maar nu vind ik het echt goddelijk ruiken! De geur blijft lekker lang hangen, wat veel andere haarproducten van Lush niet hebben. Ook maakt het mijn haar heerlijk zacht.

 
4. Big
 Op de vierde plek staat Big, een shampoo. Deze shampoo doet precies wat de naam zegt, het geeft volume aan je haar alsof je naar het strand bent geweest. Deze shampoo ruikt heerlijk en ook deze geur blijft lang in je haar hangen. Het kan je haar wat droog maken, dus ik raad wel aan om hierna een beetje conditioner te gebruiken (niet teveel, want dan haal je de heerlijke geur van Big misschien weg).

 
5. Toner Tabs
En last but not least, de Toner Tabs. Hierboven zie je de Tea Tree Toner Tabs die ik nu zelf ook heb, maar ik vind alle soorten hiervan heerlijk! Af en toe stoom ik mijn gezicht en dan is het lekker om zo'n tab in het water te doen. Ze ruiken heerlijk en laten je gezicht zacht aanvoelen. Alle soorten hebben een andere werking, dus het is even kijken wat het beste past bij jou huid.

4 opmerkingen:

  1. very nice products!
    especially the aqua marina and babyface i really wanna try now, ill check lush right now ;)
    thanks for the reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen van bovenstaande producten, moet ik me nu schamen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Eline: Tot ongeveer een jaar geleden had ik er ook geen ervaring mee. Voor alles is een eerste keer toch. Dus nee, je hoeft je zeker niet te schamen hoor. :)

    @ Kate: You're welcome! :D

    BeantwoordenVerwijderen