woensdag 20 oktober 2010

Everyday Minerals

Ik ben benieuwd of jullie het merk Everyday Minerals al kennen. Dit merk heeft make-up in poedervorm, wat veel beter voor je huid schijnt te zijn dan vloeibare producten.
Ik heb zelf veel proefpotjes van verschillende producten. Bij elke bestelling kun je namelijk een gratis setje met proefpotjes meebestellen en daar zit aardig wat in. Vroeger kon je zelf vijf potjes kiezen, maar nu hebben ze setjes samengesteld. Dit vind ik wel jammer, omdat je dan beperkt bent in je keuze en misschien zijn een paar niet de juiste kleur.  Eerder bestelde ik meerdere keren alleen een gratis proefsetje en het enige wat je dan hoefde te betalen, was rond de 3 euro aan verzendkosten. (Dit kan trouwens nog steeds.)

Waar ik niet meer zonder kan, is de 'Intensive Concealer' in de kleur 'Fair' (zie hierboven). Deze gebruik ik volgens mij al twee jaar (sinds kort ben ik ook fan van de NYX Concealer In A Jar) en nog steeds ben ik er laaiend over. Deze concealer verbergt zo goed mijn rode plekjes etc. en het is ook nog eens de perfecte kleur voor mijn huid (wat ik niet snel heb met concealers, foundations en poeders).
Soms zit ik veel aan mijn gezicht en daar hou ik velletjes aan over. De meeste concealers maken die velletjes alleen maar meer zichtbaar, maar met deze Everyday Minerals concealer zie je ze nauwelijks tot niet.
Tot nu toe heb ik me altijd nog kunnen redden met de proefpotjes die ik heb, maar ik heb nu een bestelling geplaatst met een 'big size' van deze concealer. Deze kost maar 8 dollar, wat 5,77 euro is. Dit vind ik echt niet prijzig voor een 'big size'. Er zit 25ml in.
Het ligt een beetje aan het aantal producten hoeveel de verzending kost, maar gemiddeld ligt dit denk ik rond de 5 euro, je moet alleen wel met Paypal of creditcard betalen.
Binnenkort komt er een artikel met review en swatches over een paar producten van Everyday Minerals.

Jullie voelen de vraag vast al aankomen, maar hebben jullie ook ervaring met dit merk? Zo ja, welke producten heb je en wat vind je ervan?

2 opmerkingen: