dinsdag 8 januari 2013

Golden Rose producten (o.a. flakies, crackle nagellak)


Ik heb een leuke mededeling met betrekking tot de Lovely Stuff Shop. Er is namelijk een nieuw merk bijgekomen; Golden Rose.

Ik denk dat jullie vast wel de Scale Effect nagellak kennen, of ook wel flakies genoemd. Deze zijn nu in verschillende kleuren te verkrijgen. Zelf heb ik al ervaring met flakies en ik ben en blijf er fan van! Ik vind het zulke bijzondere lakjes en ik blijf ze met plezier gebruiken. Het is leuk om hiermee verschillende combinaties uit te proberen. Klik hier voor mijn swatches met de Scale Effect nagellak van Golden Rose.

  

De Golden Rose Graffiti Nail Art nagellak, ook wel crackle nagellak, in verschillende metallic kleuren, behoort nu ook tot het assortiment. De kleuren zijn erg mooi en vooral uniek. Ik denk dat veel mensen wel uitgekeken zijn op de standaard kleuren crackle nagellak, maar deze kleuren maken het daarentegen toch weer speciaal en aantrekkelijk! Naast deze producten is er nog de Golden Rose Crystal Color nagellak en de Golden Rose dipliner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten