maandag 7 januari 2013

NYX Cosmetics te koop in de Lovely Stuff Webshop!


Een leuk nieuwtje! De Lovely Stuff Shop heeft het merk NYX Cosmetics in haar assortiment opgenomen!
Mag ik even kwijt hoe super leuk ik dit vind! Misschien weten sommige van jullie wel waarom. Ik heb zelf namelijk al veel producten van NYX Cosmetics waar ik erg enthousiast over ben. Vooral als we het hebben over de lipgloss en lipstick (Mega Shine Lipgloss, Round Lipgloss en Round Lipstick). En juist daarom wou ik zo graag het assortiment van mijn webshop uitbreiden met dit merk.

Klik hier voor een eigen review over de NYX Cosmetics Mega Shine Lipgloss.
Klik hier voor een eigen review over de NYX Cosmetics Round Lipgloss.
Klik hier voor een eigen review over de NYX Cosmetics Round Lipstick.
 
^ NYX Cosmetics Round Lipgloss.

Wat ik nog niet duidelijk heb vermeld, is dat er nu ook vanuit Belgiƫ besteld kan worden!

Ik zou het trouwens leuk vinden - en erg waarderen - als jullie de Lovely Stuff Shop leuk vinden op Facebook. Klik hier om naar de Facebook pagina te gaan. Alvast heel erg bedankt! :)

1 opmerking: