maandag 1 november 2010

Manhattan Water Flash Lipgloss, review en (lip) swatch

 Een tijdje terug kocht ik met de actie 1 + 1 gratis bij Trekpleister onder andere deze lipgloss van het merk Manhattan. Heel vroeger gebruike ik wel eens oogschaduw van dit merk van mijn moeder, maar verder heb ik nog nooit zelf iets gekocht van dit merk.
Deze lipgloss vond ik er leuk uitzien en ook de kleur sprak me aan.
Wat een pluspunt is, is dat de lipgloss een sponsapplicator heeft en dat vind ik fijn aanbrengen.

 Mijn lippen zonder iets.

Mijn lippen met Manhatten 'Water Flash Lipgloss'

De lipgloss ruikt heel lekker, naar watermeloen. Ook vind ik het wel een mooi, neutraal kleurtje op mijn lippen. Wat ik wel een groot nadeel vind, is dat als je ook maar een beetje droge lippen hebt, je alle velletjes heel duidelijk ziet. Deze lipgloss zou ik dus alleen gebruiken als je geen droge lippen hebt en geen velletjes op je lippen hebt.
Ik weet de prijs niet meer precies, maar ik heb hem met 50% korting gekocht en toen betaalde ik ongeveer a á 3 euro.
Ik zou het zelf niet opnieuw kopen.

1 opmerking: