dinsdag 26 oktober 2010

Pakketje Everyday Minerals binnen!

 Vinden jullie het ook altijd zo leuk om pakketjes te krijgen? Ik liep net naar de brievenbus en daar lag een klein pakketje van Everyday Minerals.
(Klik op de foto's voor een groter formaat.)
 Eerder vertelde ik al dat ik de concealer 'Intensive Fair' in big size + een gratis proefsetje van vijf potjes had besteld. Een review en swatch van deze concealer en van meer producten kun je hier terugvinden.
 Het gratis proefsetje kun je op de site onder het kopje 'TRY ME FREE' bestellen, ik heb voor 'Fair' gekozen, omdat ik een redelijk lichte huidskleur heb (al ben ik bang dat sommige potjes alsnog te licht zijn voor mij).
Het is voor het eerst dat ik nu een groter product van Everyday Minerals bezit en ik ben van plan er nog meer aan te gaan schaffen (even wachten tot mijn budget het toelaat), want ik vind de producten echt heel fijn.
 
Het potje van de concealer zit heel handig in elkaar. Zoals je kunt zien zitten er aan één kant gaatjes. Zo kun je de juiste hoeveelheid uit het potje tikken. Het klepje kun je schuiven, waardoor je de gaatjes kan afsluiten. 
Bij de proefpotjes is dit niet zo en wanneer je een potje bijvoorbeeld in je tas hebt gehad, dan is vaak al het poeder naar boven gekomen. Dit zorgt meestal voor een smeerboel als je het potje open draait + dat je snel teveel poeder aan je kwast hebt. Gelukkig is dit bij de grote potjes dus niet zo.
Inclusief verzendkosten kostte dit 10,53 euro. Valt mee toch? Vooral als je bedenkt dat ik waarschijnlijk minimaal een jaar met de concealer kan doen.

1 opmerking: